EUROSTORES s.r.o.
E-shop pro Koupelny Hodonín (SŠ/VŠ)

Náplň práce:
Pridávanie produktov do eshopu v českém jazyku, tvorba vizualizácií kúpeľní, komunikácia so zákazníkom.

Požadujeme:
Výbornú zručnosť práce na PC (Vyžadujeme základnú znalosť Photoshop, MsOffice, znalosť Google ScetchUp je výhodou
ale nie podmienkou). Bezchybný pravopis v jazyku českom (produkty budú publikované v CZ jazyku, slovenský jazyk nevyžadujeme v písomnom
prejave, stačí pasívne rozumieť SK textom)

pátek 12. dubna 2013

Posouzení vhodnosti mé grafiky pro Vaše potřeby

Dobrý den pane Kováč,
zamyslel jsem se sám nad sebou a svými schopnostmi, které hodnotím co se týče Photoshopu jen jako taktak uspokojivé. V programu mám dost výrazné mezery. Používal jsem ještě anglickou verzi a teď po přechodu na českou se tak ztrácím.

Moje kniha Tipy efekty a kouzla v Adobe Photoshopu je uzpůsobená verzi 5.5 a 6 - vzhledem k anglickým příkazům pro český Photoshop je nepoužitelná, proto ten soubor, který vidíte níže vypadá tak jak vypadá a moc se mi skutečně nelíbí. Chtěl bych se naučit ovládat tento program jako kamarád
http://www.maverick-mj.com/
Abych dodal tomu co dělám šmrnc, potřebuji projít školením a to tak, že si pořídím knihu za cca 600Kč nebo půjdu na kurz v ceně cca 6000Kč (kniha je v ceně), ale budu použitelný jako grafik okamžitě.
Každopádně se budu těšit na domluvenou úterní schůzku a snad se na nějaké spolupráci domluvíme.

Příjemný den,
Jaroslav Nešpůrek

1 komentář: